Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

Obsługa klienta. Moduł I – zarządzanie wizerunkiem. Wywieranie zamierzonego wpływu na klienta: 13 października 2020r.

13 października 2020

Termin webinarium
13 października, godz. 10.00 – 13.00


Założenia organizacyjne

Proponujemy Państwu dwa webinaria w modułach:

Moduł I. 13 października, Obsługa klienta – zarządzanie wizerunkiem. Wywieranie zamierzonego wpływu na klienta

Moduł II. 20 października, Obsługa klienta – przełamywanie barier w obsłudze i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.Od profesjonalizmu w kontakcie do zarządzania sobą

Istnieje możliwość wyboru obu modułów w kolejności lub niezależnie jednego.
Forma prowadzenia to warsztat, gdzie możliwy jest obustronny kontakt audio z uczestnikami. Czas trwania około 3 godzin z przerwami oraz sesjami pytań i odpowiedzi.


Szczegóły

Warsztat dla profesjonalistów w obsłudze szukających nowych impulsów i pogłębiania kompetencji

Nie ma prostszej rzeczy niż obsługa klienta. Wystarczy znać się na swojej pracy i mieć profesjonalny dystans do otaczającej nas rzeczywistości. To prawda… do póki nie zapytamy klientów, co mówią o nas w domu …

Proponowane webinarium jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy ponad swoje poczucie profesjonalizmu przedkładają skuteczność. W tym przypadku skuteczność oznacza rzeczywiste wywieranie wpływu na postawy klientów.

Tematyka

  • Dlaczego tak się staramy, a wychodzi „jak zwykle” – obsługa w oczach klienta
  • Pracownik obsługi – niedoceniony menadżer marketingu. Obsługa a marketing usług.
  • Czego ludzie od nas oczekują – dlaczego tak trudno jest zaspokoić rzeczywiste potrzeby klienta?
  • Budowanie pozytywnych relacji jako odpowiedź na zaspokojenie potrzeb klientów
  • Zarzadzanie komunikacją usługową – stosowana komunikacja perswazyjna

Spodziewane efekty warsztatów

  • Zrozumienie perspektywy klienta i akceptacja niezawinionych ograniczeń w obsłudze
  • Umiejętność przekształcania oporów klienta w podniesienie atrakcyjności oferty
  • Zrozumienie roli pracownika obsługi jako elementu oferty firmy
  • Poznanie ukrytych potrzeb klientów, które decydują o satysfakcji z obsługi
  • Poznanie prostych technik budowania pozytywnych relacji
  • Rozwinięcie kompetencji wpływania na postawy klientów

 

Prowadzący:

Danielak JakubJakub Danielak – socjolog, doradca i trener biznesu. Od przeszło 20 lat realizuje projekty usprawniające procesy zarządcze w firmach typu utilities – dostarczających usług bytowych szerokiemu gronu klientów. Prowadzone przez niego od 1992r. Biuro Badań i Analiz Społecznych, dzięki współpracy z klientami, przeszło ciekawą ewolucję od badań przez doradztwo w zakresie zarzadzania, po prowadzenie szkoleń i warsztatów. Doradca i autor projektów – strategii, planów, analiz, wdrażania – dla kilkudziesięciu firm sektora usług publicznych. Od ogromnych (PGE, Tauron), przez średnie (PEC-e. MPWiK-i), po całkiem małe firmy usługowe. W ciągu niemal 30 lat działalności przeprowadził kilkaset projektów podnoszących efektywność zarządzania.


Kontakt z organizatorem:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl


Nadsyłanie zgłoszeń:
do 13 października 2020 r., godz. 9.30
www.webinaria.igwp.org.pl


Cena:

(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)

Moduł I

220 zł netto od osoby – członkowie IGWP
270 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy

Moduł II

220 zł netto od osoby – członkowie IGWP
270 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy

Moduł I + II

410 zł netto od osoby – członkowie IGWP
510 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy


Wymagania sprzętowe:

W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie z dostępem do internetu (komputer lub smartfon ze standardowym oprogramowaniem).

Wydarzenie mineło

Solidarni z Ukrainą CZYTAJ WIĘCEJ