Przez ostatnie lata Aquanet prowadził szereg kampanii społecznych, w ramach, których edukował i zachęcał swoich Klientów do picia bezpiecznej, zdrowej i ogólnodostępnej wody z kranu.
Działania z tego obszaru Spółka realizuje od roku 2014. Tym razem Aquanet zrobił małe podsumowanie projektów, które powstały w ciągu ostatnich pięciu lat.
Od 2017 roku zrealizował już 4 kampanie:
✅ Zdrowy związek (2017-2018)
✅ Nie dam się nabić w butelkę (2019)
✅ Woda. Używaj, nie zużywaj & Woda kranówka doda zdrówka (2021)
✅ Woda kranówka zdrowa stylówka (2022)
Kampanie przyniosły wymierne efekty. Z badania przeprowadzonego przez Aquanet na grupie badawczej złożonej z 1000 osób jasno wynika, że świadomość, a także społeczne zaufanie do wody z kranu znacząco wzrosły!
Wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej już:
📈 71% deklaruje picie wody z kranu
📈 45% regularnie pije kranówkę
📈 93% nosi przy sobie wodę do picia
Chcąc podsumować swoje działania, Aquanet przygotował wyjątkowy showreel, który przedstawia zrealizowane dotąd kampanie zachęcające do picia kranówki
Edukacja prowadzona przez Aquanet jednak się nie kończy. Firma nie spoczywa na laurach i dalej prowadzi działania, dzięki którym jeszcze więcej mieszkańców postawi na wodę z kranu. W końcu Kranówka i Ty to duet idealny!