Termin webinarium
23 czerwca, godz. 10.00 – 13.00
Założenia organizacyjne
Proponujemy Państwu dwa webinaria w modułach:
Moduł I. 23 czerwca, Obsługa klienta – zarządzanie wizerunkiem. Wywieranie zamierzonego wpływu na klienta
Istnieje możliwość wyboru obu modułów w kolejności lub niezależnie jednego.
Forma prowadzenia to warsztat, gdzie możliwy jest obustronny kontakt audio z uczestnikami. Czas trwania około 3 godzin z przerwami oraz sesjami pytań i odpowiedzi.
Szczegóły
Warsztat dla profesjonalistów w obsłudze szukających nowych impulsów i pogłębiania kompetencji
Nie ma prostszej rzeczy niż obsługa klienta. Wystarczy znać się na swojej pracy i mieć profesjonalny dystans do otaczającej nas rzeczywistości. To prawda… do póki nie zapytamy klientów, co mówią o nas w domu …
Proponowane webinarium jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy ponad swoje poczucie profesjonalizmu przedkładają skuteczność. W tym przypadku skuteczność oznacza rzeczywiste wywieranie wpływu na postawy klientów.
Tematyka
- Dlaczego tak się staramy, a wychodzi „jak zwykle” – obsługa w oczach klienta
- Pracownik obsługi – niedoceniony menadżer marketingu. Obsługa a marketing usług.
- Czego ludzie od nas oczekują – dlaczego tak trudno jest zaspokoić rzeczywiste potrzeby klienta?
- Budowanie pozytywnych relacji jako odpowiedź na zaspokojenie potrzeb klientów
- Zarzadzanie komunikacją usługową – stosowana komunikacja perswazyjna
Spodziewane efekty warsztatów
- Zrozumienie perspektywy klienta i akceptacja niezawinionych ograniczeń w obsłudze
- Umiejętność przekształcania oporów klienta w podniesienie atrakcyjności oferty
- Zrozumienie roli pracownika obsługi jako elementu oferty firmy
- Poznanie ukrytych potrzeb klientów, które decydują o satysfakcji z obsługi
- Poznanie prostych technik budowania pozytywnych relacji
- Rozwinięcie kompetencji wpływania na postawy klientów
Prowadzący:
Jakub Danielak – socjolog, doradca i trener biznesu. Od przeszło 20 lat realizuje projekty usprawniające procesy zarządcze w firmach typu utilities – dostarczających usług bytowych szerokiemu gronu klientów. Prowadzone przez niego od 1992r. Biuro Badań i Analiz Społecznych, dzięki współpracy z klientami, przeszło ciekawą ewolucję od badań przez doradztwo w zakresie zarzadzania, po prowadzenie szkoleń i warsztatów. Doradca i autor projektów – strategii, planów, analiz, wdrażania – dla kilkudziesięciu firm sektora usług publicznych. Od ogromnych (PGE, Tauron), przez średnie (PEC-e. MPWiK-i), po całkiem małe firmy usługowe. W ciągu niemal 30 lat działalności przeprowadził kilkaset projektów podnoszących efektywność zarządzania.
Kontakt z organizatorem – nadsyłanie zgłoszeń:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń:
23 czerwca 2020 r., godz. 9.30
Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)
Moduł I
210 zł netto od osoby – członkowie IGWP
250 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Moduł II
210 zł netto od osoby – członkowie IGWP
250 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Moduł I + II
390 zł netto od osoby – członkowie IGWP
470 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Wymagania sprzętowe:
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer lub smartfon ze standardowym oprogramowaniem) z dostępem do internetu.