Szanowni Państwo,
W ramach realizacji zaktualizowanego Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa, przewidzianego na lata 2019 – 2022, w Ministerstwie Cyfryzacji zainicjowany został przegląd aktów prawnych pod kątem zapewnienia domyślności cyfrowej procedur i usług oraz wprowadzenia dalszych ułatwień i zmniejszenia obciążeń prawnych.
- W związku z powyższym Ministerstwo zwróciło się do IGWP z prośbą o pomoc w identyfikacji takich obszarów oraz:wskazanie procedur, które są realizowane lub prowadzone papierowo bądź, w których można wprowadzić ułatwienia albo zmniejszyć obciążenia prawne;
- wskazanie przepisów, które wymagają zmian pod kątem umożliwienia cyfrowej realizacji procedur i budowy e-usług wraz z propozycjami nowego brzmienia tych przepisów.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o przedstawienie propozycji i przesłanie ich w terminie do 13 lutego 2020r., w tym drogą elektroniczną, w formie edytowalnej na adres: p.sikorski@igwp.org.pl
adw. Paweł Sikorski