Termin webinarium
5 sierpnia, godz. 10.00 – 13.00
Tematyka
1. Kampanie informacyjne, społeczne w służbie podmiotowi wod-kan:
- czym dokładnie jest kampania PR, a czym nie jest
- różnice (lub ich brak) między kampaniami PR, informacyjnymi, społecznymi, edukacyjnymi
- podstawowe rodzaje kampanii (w odniesieniu do działalności wod-kan)
- nie sztuką jest robić cokolwiek, czyli o definiowaniu celów kampanijnych
- do wszystkich i do nikogo, czyli o targetowaniu odbiorców
- koncepcja wielotorowości działań w przypadku kampanii skierowanych do kilku grup interesariuszy
- jakie elementy powinien zawierać plan kampanii PR (na przykładzie wod-kan)
- najczęściej popełniane błędy w przygotowaniach oraz implementacji kampanii
2. Promocja obsługi zdalnej klienta wod-kan:
- research i analiza jako fundament każdej dobrej kampanii (na przykładzie obsługi zdalnej)
- uniknąć rozczarowania, czyli przemyślane oczekiwania i mierzalne cele
- filozofia zmiany nawyków klienckich pojmowana jako proces (zarządczo, komunikacyjnie etc.)
- kampania PR a strategia PR na przykładzie obsługi zdalnej klienta wod-kan
- szeroka perspektywa, czyli kampania nie jest jedynym narzędziem
- przykłady innych narzędzi do realizacji tego zadania
- korzystaj z najlepszych wzorców, czyli jak stworzyć dokumentację zlecającą kampanię
- PR jako element zarządzania i bodziec rozwojowy dla podmiotu wod-kan (na przykładzie obsługi zdalnej)
Prowadzący:
Cyprian Maciejewski – doświadczony strateg PR, specjalista w zarządzaniu relacjami i komunikacji dla sektora gospodarki komunalnej oraz przemysłu, w tym dla instalacji oddziałujących na środowisko. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Zajmuje się komunikacją społeczną i edukacją w Urzędzie Miejskim w Gdańsku (Wydział Gospodarki Komunalnej). Pracuje także jako niezależny doradca, szkoleniowiec oraz branżowy prelegent.
W dorobku ma pracę jako PR-owiec m.in. przy poniższych projektach / zadaniach:
- awaryjny zrzut ścieków (awaria przepompowni w Gdańsku)
- działania informacyjno-promocyjne wspierające Biuro Obsługi Klienta gospodarki komunalnej
- opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii PR skoncentrowanej na problemie wysokiej uciążliwości instalacji i złych relacjach z kluczowymi grupami otoczenia
- długoterminowy program społeczny pogłębiający relacje zakładu komunalnego z bliskim otoczeniem
- komunikacja kryzysowa w okresie radykalnego zwiększenia uciążliwości zakładu
- budowa zbiorników retencyjnych jako inwestycji przeciwpowodziowych
- budowa kompostowni bioodpadów jako kluczowej instalacji dla mieszkańców bliskiego otoczenia zakładu (inwestycja o charakterze antyodorowym)
- budowa spalarni osadów ściekowych
- budowa spalarni odpadów komunalnych
- podwyżki opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadówkampanie edukacyjne dotyczące zasad segregowania i odpowiedzialnego postępowania z odpadami nietypowymi
- poszerzenie systemu segregowania odpadów (na 5 frakcji) oraz wdrażanie zmian systemowych wynikających z nowelizacji ustawkonsultacje społeczne dotyczące budowy sieci Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
- budowa elektrowni gazowej (projekt green field)
- komunikacja inwestycji modernizacji systemu odgazowania składowiska
- rada interesariuszy RIPOK (współpraca ze stroną społeczną)
Kontakt z organizatorem:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń:
5 sierpnia 2020 r., godz. 9.30
Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)
250 zł netto od osoby – członkowie IGWP
290 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Wymagania sprzętowe:
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać komputer lub urządzenie mobilne ze standardowym oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.