Termin webinarium:
26 maja 2020 r., godz. 10.00-12.00
Tematyka webinarium:
Praca z domu poza licznymi korzyściami jest także … wyzwaniem. Wymaga dużej samodyscypliny i determinacji. Ktoś (szef) nam zaufał, umożliwił oszczędność czasu i większą elastyczność. Czym jest w ogóle praca zdalna i czego należy mieć świadomość? Prawdy i mity o pracy zdalnej.
Jak zarządzać sobą podczas pracy zdalnej? Jak optymalnie wykorzystać czas? Jak motywować się do działania, kiedy dokoła nas czyha wiele „rozpraszaczy”?
Prowadząca odpowie na te i inne pytania, przekaże także praktyczne wskazówki, wypracowane na podstawie 8 lat doświadczenia w pracy zdalnej.
Prowadzący:
dr Anna Dolot – trener biznesu z czternastoletnim doświadczeniem, doktor nauk ekonomicznych. Prowadzi badania naukowe, głównie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Od 11 lat wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Krakowskiej Szkole Biznesu UEK (studia podyplomowe oraz MBA). Od ponad 5 lat zajmuje stanowisko Eksperta HR w Grupie ATERIMA (rekrutuje i dba o rozwój pracowników). Dzieli się swoją wiedzą, pisząc m.in. dla Rzeczpospolitej, Personelu i Zarządzania, Forbesa, Onetu i HR Polska.
Przygotowała i przeprowadziła ponad 400 szkoleń, tworzy kompleksowe programy rozwojowe, pracuje zdalnie od 8 lat.
Kontakt z organizatorem – nadsyłanie zgłoszeń:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń:
26 maja 2020 r., godz. 9.30
Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącymi na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)
150 zł netto od osoby – członkowie IGWP
170 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Wymagania sprzętowe:
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer lub smartfon ze standardowym oprogramowaniem) z głośnikami oraz dostępem do internetu.