Tematyka szkolenia: 

  • Kontrola rady gminy, komisji rady i radnych w PWiK
  • Dostęp do informacji publicznej w PWiK
  • Kontrola nad PWiK a zamówienia in house

Celem seminarium jest w szczególności udzielenie odpowiedzi na pytania:

  • Czy rada gminy lub komisje rady mogą kontrolować PWiK?
  • Co jest podstawą do przeprowadzenia kontroli?
  • Jakie uprawnienia kontrolne mają poszczególni radni?
  • Czy radni mogą korzystać z trybu dostępu do informacji publicznej?
  • Jakie informacje PWiK zobowiązane jest ujawnić w trybie dostępu do informacji publicznej?
  • Jak wygląda tryb udostępniania i odmowy udostępniania informacji publicznej?
  • W jaki sposób kontrola nad PWiK wpływa na możliwość udzielania zamówień in house?

Prowadzenie:

Maciej Kiełbus – radca prawny, partner w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Administracyjnego i Nauki o Administracji Wydziału Prawa i Administracji w Poznaniu. Szkoleniowiec, specjalizujący się w tematyce procedury administracyjnej, tworzenia aktów prawa miejscowego oraz gospodarki odpadami. Ekspert Rady Przedstawicieli Regionalnych Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (Rady RIPOK). Uczestnik prac zespołu do spraw Ustrojowych Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego. Autor publikacji dotyczących prawa samorządowego.

Joanna Kostrzewska – radca prawny w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu. Opiniuje oraz opracowuje kompleksowe rozwiązania związane z dostępem do informacji publicznej, wspiera prawnie jednostki samorządu terytorialnego w radzeniu sobie z ustrojowym prawem samorządowym. Doradca w sprawach dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi oraz prawa ochrony środowiska.

Miejsce organizacji:

  • 26 lutego, godz. 10.00 – 16.00 (termin zgłoszeń 19.02.2019 r.)

    Warszawa, Golden Floor Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123A

Koszt uczestnictwa:

  • Członkowie - 510 PLN (+23% VAT)
  • Pozostali uczestnicy - 620 PLN (+23% VAT)

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwę kawową, lunch.

Płatność – na podstawie faktury wystawionej w ciągu 7 dni od daty zakończenia kursu.

 Miejsce nadsyłania zgłoszeń i kontakt z organizatorem:

Iwona Włodarek, tel. 52 376 89 28, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., fax 52 376 89 20

Potwierdzeniem uczestnictwa jest wiadomość zawierająca szczegóły kursu, przesłana przez organizatora na adres EMAIL DO POTWIERDZEŃ (podany w formularzu zgłoszeniowym), najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem.

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Formularz zgłoszeniowy

 

Wyszukiwanie

Nasze szkolenia

  • Rozporządzenie MGMiŻŚ w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków... +

    Rozporządzenie MGMiŻŚ w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków... Szanowni Państwo, Izba Gospodarcza „Wodociągi Polskie” informuje, iż w Dzienniku Czytaj więcej
  • Coraz mniej czasu na złożenie oświadczenia odbiorcy końcowego energii elektrycznej do przedsiębiorstw energetycznych w celu zachowania niższych cen za energię elektryczną w 2019 roku +

    Coraz mniej czasu na złożenie oświadczenia odbiorcy końcowego energii elektrycznej do przedsiębiorstw energetycznych w celu zachowania niższych cen za energię elektryczną w 2019 roku Szanowni Państwo, Izba Gospodarcza „Wodociągi Polskie” przypomina, iż niedługo tj. Czytaj więcej
  • 1

Newsletter IGWP

Rozwiń aby zapisać się do newslettera

Zapisz się do newslettera IGWP i bądź na bieżąco z informacjami i naszą ofertą.

Poniżej proszę wybrać listy newslettera oraz wpisać e-mail na który będą wysyłane informacje.