Tematyka szkolenia:
- Kontrola rady gminy, komisji rady i radnych w PWiK
- Dostęp do informacji publicznej w PWiK
- Kontrola nad PWiK a zamówienia in house
Celem seminarium jest w szczególności udzielenie odpowiedzi na pytania:
- Czy rada gminy lub komisje rady mogą kontrolować PWiK?
- Co jest podstawą do przeprowadzenia kontroli?
- Jakie uprawnienia kontrolne mają poszczególni radni?
- Czy radni mogą korzystać z trybu dostępu do informacji publicznej?
- Jakie informacje PWiK zobowiązane jest ujawnić w trybie dostępu do informacji publicznej?
- Jak wygląda tryb udostępniania i odmowy udostępniania informacji publicznej?
- W jaki sposób kontrola nad PWiK wpływa na możliwość udzielania zamówień in house?
Prowadzenie:
Maciej Kiełbus – radca prawny, partner w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Administracyjnego i Nauki o Administracji Wydziału Prawa i Administracji w Poznaniu. Szkoleniowiec, specjalizujący się w tematyce procedury administracyjnej, tworzenia aktów prawa miejscowego oraz gospodarki odpadami. Ekspert Rady Przedstawicieli Regionalnych Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (Rady RIPOK). Uczestnik prac zespołu do spraw Ustrojowych Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego. Autor publikacji dotyczących prawa samorządowego.
Joanna Kostrzewska – radca prawny w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu. Opiniuje oraz opracowuje kompleksowe rozwiązania związane z dostępem do informacji publicznej, wspiera prawnie jednostki samorządu terytorialnego w radzeniu sobie z ustrojowym prawem samorządowym. Doradca w sprawach dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi oraz prawa ochrony środowiska.
Miejsce organizacji:
- 26 lutego, godz. 10.00 – 16.00 (termin zgłoszeń 19.02.2019 r.)
Warszawa, Golden Floor Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123A
Koszt uczestnictwa:
- Członkowie – 510 PLN (+23% VAT)
- Pozostali uczestnicy – 620 PLN (+23% VAT)
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwę kawową, lunch.
Płatność – na podstawie faktury wystawionej w ciągu 7 dni od daty zakończenia kursu.
Miejsce nadsyłania zgłoszeń i kontakt z organizatorem:
Iwona Włodarek, tel. 52 376 89 28, email: i.wlodarek@igwp.org.pl, fax 52 376 89 20
Potwierdzeniem uczestnictwa jest wiadomość zawierająca szczegóły kursu, przesłana przez organizatora na adres EMAIL DO POTWIERDZEŃ (podany w formularzu zgłoszeniowym), najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem.
Serdecznie zapraszamy do udziału.