Razem tworzymy branżę

Wydawnictwa

ZESZYTY IGWP

Konferencje online

Miesięcznik Zeszyty Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”, wydawany jest od ponad 10 lat. Co miesiąc czytelnicy otrzymują szereg przydatnych informacji: analizy ekonomiczne, wyroki z komentarzami związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw oraz odpowiedzi na pytania zadawane przez Członków IGWP.
Istnieje możliwość wykupienia całostronicowej reklamy format A5 na okładce II, III lub IV
CENA 2 000 ZŁ
Razem tworzymy branżę

Wydawnictwa

KWARTALNIK WODOCIĄGI POLSKIE

Na łamach Kwartalnika poruszane są najważniejsze dla branży tematy. Czytelnicy znajdą tu podsumowanie istotnych wydarzeń z kraju i ze świata, zapowiedzi rynkowych nowości i ciekawe wywiady. Każdy numer ma swój temat przewodni. Kwartalnik dedykowany jest osobom związanym z branżą wodociągowo-kanalizacyjną: kierownictwu i pracownikom wszystkich szczebli przedsiębiorstw, projektantom, eksploatatorom, przedstawicielom jednostek badawczych, studentom.
Istnieje możliwość wykupienia reklam, artykułów sponsorowanych, okładek oraz insertów reklamowych.

REKLAMA KWARTALNIK

CENA 3 600 ZŁ - R1
Reklama 1 strona 205×285 mm +spady 3mm z każdej strony.
CENA 1 800 ZŁ - R2

Reklama 1/2 strony 180×122 mm bez obrysu lub 94×250 mm bez obrysu.

CENA 1 200 ZŁ - R3
Reklama 1/3 strony 180×80 mm bez obrysu lub 66×250 mm bez obrysu
CENA 900 ZŁ - R4
Reklama 1/4 strony 94×122 mm bez obrysu
OKŁADKA
Możliwość wykupienia reklamy okładki Kwartalnika w 4 wariantach: Z-GATE – 6 500 zł, Okładka 2 – 3 800 zł, Okładka 3 – 3 000 zł, Okładka 4 – 4 500 zł
ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Artykuł sponsorowany – 1 strona – 3400 znaków – 3 800 zł

Artykuł sponsorowany – 2 strony – 7700 znaków – 7 200 zł

INSERTY REKLAMOWE
Zamieszczenie insertu reklamowego w Kwartalniku jedno lub dwustronicowego po uzgodnieniu szczegółów z redakcją – 2 500 zł

UWAGA

  • wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto
  • do każdej oferty konieczne jest wypełnienie formularza ofertowego

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Otwieramy możliwości współpracy i promocji Waszych produktów.
Skontaktuj się z naszym działem marketingu, aby omówić pomysły i realizacje.
Jesteśmy elastyczni dopasujemy ofertę do Waszych możliwości.

Jakub Kucharski
Dyrektor ds. techniczno-handlowych
j.kucharski@igwp.org.pl
+48 517 013 728

Anna Lembicz
Główny specjalista ds. marketingu i PR;
Redaktor Naczelna
a.lembicz@igwp.org.pl
+48 517 013 730


Natalia Przepierska
Główny specjalista ds. marketingu i PR
n.przepierska@igwp.org.pl
+48 517 013 748

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Konferencje Stacjonarne

Organizujemy konferencje branżowe oraz Kongres Wodociągowców Polskich.

Średnio odbiorcami wydarzeń jest 200 uczestników.

Konferencje Online

Organizujemy cykliczne konferencje online.

Średnio odbiorcami wydarzeń online jest 400 uczestników

Internet

Zrzeszamy 500 członków, dzięki czemu, mamy bezpośredni dostęp do przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych.

Kwartalnik i Zeszyty

Wydajemy dwa czasopisma. Kwartalnik “Wodociągi Polskie” i miesięcznik “Zeszyty IGWP”.

Targi

Organizujemy największe branżowe targi w Polsce – Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji “WOD-KAN”.

Targi 2.0

Wirtualna platforma Targów WOD-KAN to nowoczesne narzędzie łączące przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnych z ich otoczeniem biznesowym.