Razem tworzymy branżę
Wydawnictwa
ZESZYTY IGWP
Konferencje online
Miesięcznik Zeszyty Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”, wydawany jest od ponad 10 lat. Co miesiąc czytelnicy otrzymują szereg przydatnych informacji: analizy ekonomiczne, wyroki z komentarzami związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw oraz odpowiedzi na pytania zadawane przez Członków IGWP.
Istnieje możliwość wykupienia
całostronicowej reklamy format
A5 na okładce II, III lub IV
CENA 2 000 ZŁ
Razem tworzymy branżę
Wydawnictwa
KWARTALNIK WODOCIĄGI POLSKIE
Na łamach Kwartalnika poruszane są najważniejsze dla branży tematy. Czytelnicy znajdą tu podsumowanie istotnych wydarzeń z kraju i ze świata, zapowiedzi rynkowych nowości i ciekawe wywiady. Każdy numer ma swój temat przewodni.
Kwartalnik dedykowany jest osobom związanym z branżą wodociągowo-kanalizacyjną: kierownictwu i pracownikom wszystkich szczebli przedsiębiorstw, projektantom, eksploatatorom, przedstawicielom jednostek badawczych, studentom.
Istnieje możliwość wykupienia reklam, artykułów sponsorowanych, okładek oraz insertów reklamowych.
REKLAMA KWARTALNIK
CENA 3 600 ZŁ - R1
Reklama 1 strona 205×285 mm +spady 3mm z każdej strony.
CENA 1 800 ZŁ - R2
Reklama 1/2 strony 180×122 mm bez obrysu lub 94×250 mm bez obrysu.
CENA 1 200 ZŁ - R3
Reklama 1/3 strony 180×80 mm bez obrysu lub 66×250 mm bez obrysu
CENA 900 ZŁ - R4
Reklama 1/4 strony 94×122 mm bez obrysu
OKŁADKA
Możliwość wykupienia reklamy okładki Kwartalnika w 4 wariantach: Z-GATE – 6 500 zł, Okładka 2 – 3 800 zł, Okładka 3 – 3 000 zł, Okładka 4 – 4 500 zł
ARTYKUŁ PROMOCYJNY
Artykuł sponsorowany – 1 strona – 3400 znaków – 3 800 zł
Artykuł sponsorowany – 2 strony – 7700 znaków – 7 200 zł
INSERTY REKLAMOWE
Zamieszczenie insertu reklamowego w Kwartalniku jedno lub dwustronicowego po uzgodnieniu szczegółów z redakcją – 2 500 zł
UWAGA
- wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto
- do każdej oferty konieczne jest wypełnienie formularza ofertowego
BĄDŹMY W KONTAKCIE
Otwieramy możliwości współpracy i promocji Waszych produktów.
Skontaktuj się z naszym działem marketingu, aby omówić pomysły i realizacje.
Jesteśmy elastyczni dopasujemy ofertę do Waszych możliwości.
Jakub Kucharski
Dyrektor ds. techniczno-handlowych
j.kucharski@igwp.org.pl
+48 517 013 728
Anna Lembicz
Główny specjalista ds. marketingu i PR;
Redaktor Naczelna
a.lembicz@igwp.org.pl
+48 517 013 730
Natalia Przepierska
Główny specjalista ds. marketingu i PR
n.przepierska@igwp.org.pl
+48 517 013 748