Praca zbiorowa pod redakcją naukową dr Pawła Chudzińskiego.

Pierwsze na polskim rynku opracowanie na temat zarządzania przedsiębiorstwem wodociągowym.

W książce przestawiono systemowe, prawne, organizacyjne i sektorowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz opisano dogłębnie najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania, które z powodzeniem można zastosować w ich działalności. Ważną część książki stanowi omówienie społecznych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz kwestie pomiaru efektywności ich funkcjonowania.

 

„Monografia jest publikacją oryginalną, wartościową, ważną i aktualną. Jako prawdopodobnie pierwsza dotyka w tak szerokiej skali i zakresie rozpiętość

problematyki zarządzania przedsiębiorstwami wodociągowymi. W założeniu Autorów publikacja ma być pozycją naukową, wzbogaconą jednak o praktyczne aspekty i rekomendacje, które – razem wziąwszy – mają być swoistą instrukcją obsługi zarządzania dla kadr menedżerskich przedsiębiorstw wodociągowych”.

( prof. dr hab. Wojciech Dyduch )

Tom I

Część I. Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych

  1. Charakterystyka przedsiębiorstw wodociągowych w Polsce - P. Chudziński
  2. Otoczenie prawne dotyczące przedsiębiorstw wodociągowych – K. Ziemski
  3. Organizacyjno-prawne formy prowadzenia działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków – K. Ziemski, J.Kostrzewska, M. Kiełbus
  4. Konkurencja i konkurencyjność w sektorze przedsiębiorstw wodociągowych – aspekty teoretyczne i praktyczne – M. Gorynia

Część II. Zastosowanie współczesnych koncepcji zarządzania w przedsiębiorstwie wodociągowym

  1. Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie wodociągowym – M. Słota
  2. Zarządzanie projektami – T. Kopczyński
  3. Zarządzanie strategiczne i strategie – S. Cyfert
  4. Modele biznesu przedsiębiorstw wodociągowych – P. Chudziński
  5. Outsourcing – M. Borkowski
  6. Kształtowanie nowoczesnego systemu zarządzania przedsiębiorstwem wodociągowym– G. Bełz

Tom II

Część I. Społeczne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych

  1. Badania społeczne w przedsiębiorstwach wodociągowych i ich otoczeniu – R. Cichocki
  2. Społeczna odpowiedzialność biznesu i interesariusze przedsiębiorstw wodociągowych – D. Wiśniewska
  3. Zarządzanie wiedzą i informacją – D. Malujda
  4. Zarządzanie zasobami ludzkimi – B. Skowron - Mielnik
  5. Socjologiczne aspekty budowania relacji firmy wodociągowej z klientami indywidulanymi i instytucjonalnymi – R. Cichocki

Część II. Pomiar efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych

  1. Polityka rachunkowości przedsiębiorstw wodociągowych – R. Klimacki, E. Kuberska
  2. Wartość przedsiębiorstwa wodociągowego – metody pomiaru – J. Nowicki
  3. Zasobowo-procesowy rachunek kosztów w przedsiębiorstwie wodociągowym – T.M. Zieliński
  4. Planowanie długookresowe i ocena efektywności inwestycji – S. Kalinowski
  5. Asset management– M. Borkowski, M. Słota
  6. Benchmarking – P. Chudziński
  7. Zarządzanie dokonaniami w przedsiębiorstwie wodociągowo-kanalizacyjnym – B. Wierzbiński

Cena 1 kompletu książek

  • przy zamówieniu do 5 kompletów cena 110,00 zł brutto (z kosztami wysyłki)
  • przy zamówieniu 6-10 kompletów cena 102,00 zł brutto (z kosztami wysyłki)
  • przy zamówieniu powyżej 10 kompletów cena 85,00 brutto (koszty wysyłki gratis)

 Książki można zamówić przesyłając wypełniony formularz dostępny TUTAJ

Wyszukiwanie

Pobierz zamówienie na publikacje

Pobierz zamówienie na publikacje
Pobierz druk w formacie PDF