Razem tworzymy branżę

Targi 2.0

Targi 2.0

Wirtualna platforma, Targów WOD-KAN jest nowoczesnym narzędziem łączącym przedstawicieli przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych z ich otoczeniem biznesowym. Dzięki naszemu portalowi, niezależnie od sytuacji, możliwe jest bezpieczne i szybkie nawiązywanie kontaktów z dostawcami z jednej strony, a potencjalnymi klientami z drugiej.

Głównym elementem platformy jest wirtualny katalog firm,
który pozwoli firmom działającym w naszym sektorze gospodarki na prezentację swojej oferty w jednym miejscu.
Wystawcy mają do dyspozycji stoiska, na których, oprócz informacji o firmie, promocjach i nowościach, mogą umieszczać katalogi, filmy oraz materiały do pobrania. Jej najważniejszą funkcjonalnością jest możliwość natychmiastowego kontaktu oraz organizacji transmisji pokazów, czy webinariów.

Portal to nie tylko targi. W naszym zamyśle ma być akceleratorem wiedzy o branży. Wzbogacą go także branżowe artykuły, nagrania webinarów, czy strefa edukacji, gdzie wystawcy i przedsiębiorstwa wod.-kan. będą dzielić się swoimi materiałami dydaktycznymi.

DODATKOWA KORZYŚĆ

Wystawcy Targów 2.0 maja pierwszeństwo rejestracji i wyboru stoisk na Targach WOD-KAN

Stoisko podstawowe na wirtualnych Targach WOD-KAN - CENA 1 900 ZŁ

  • Dowolna edycja informacji o każdej porze, w zależności od aktualnych potrzeb
  • Oznaczenie stoiska logotypem wystawcy w wirtualnej hali, logotyp i nazwa wystawcy na stoisku,
  • Informacje kontaktowe (dane teleadresowe, strona www, fan page FB),
  • Opis firmy (do 1500 znaków)
  • Słowa kluczowe (do wyszukiwania)
  • Materiały do pobrania z poziomu stoiska (foldery, dokumenty) max. 3 elementy,
  • Możliwość dodania wzmianki o reprezentowanych markach max. 2
  • Możliwość umawiania spotkań bezpośrednio przez Skype z osobą wyznaczoną ze strony wystawcy,
  • Odwiedzający może zostawić notatkę z prośbą o kontakt w dogodnym dla niego terminie
  • Możliwość dodania wzmianki o nowościach produktowych lub promocjach na stronie głównej WOD-KAN 2.0 (3 szt. w ciągu roku)

Stoisko premium na wirtualnych Targach WOD-KAN - CENA 2 700 ZŁ

  • Dowolna edycja informacji o każdej porze, w zależności od aktualnych potrzeb,
  • Znaczenie stoiska logotypem wystawcy w wirtualnej hali, logotyp i nazwa wystawcy na stoisku informacje kontaktowe (dane teleadresowe, strona www, fan page FB),
  • Opis firmy bez ograniczeń,
  • Słowa kluczowe (do wyszukiwania),
  • Materiały wideo z YouTube, dodatkowe zdjęcia,
  • Materiały do pobrania z poziomu stoiska (foldery, dokumenty) do 10 elementów,
  • Możliwość prezentacji kluczowych produktów i reprezentowanych marek max 5,
  • Możliwość umawiania spotkań bezpośrednio przez Skype z osobą wyznaczoną ze strony wystawcy,
  • Zwiedzający może pozostawić notatkę z prośbą o kontakt w dogodnym dla niego terminie.
  • Wybór dnia, godziny, formy i miejsca spotkania. Kalendarz spotkań oczekujących na potwierdzenie i zaplanowanych na panelu wystawcy
  • Możliwość aktualizacji wirtualnego stoiska o informacje dotyczące promocji produktowych, do 5 notatek w pakiecie
  • Możliwość dodania artykułu technicznego, wzmianki o nowościach produktowych i promocjach na stronie głównej WOD-KAN 2.0 (5 artykułów w ciągu roku)
  • Rabat na organizację dodatkowego webinaru produktowego wspólnie z Izbą
  • Rabat na artykuł techniczny na stronie IGWP

UWAGA

  • wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto
  • do każdej oferty konieczne jest wypełnienie formularza ofertowego

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Otwieramy możliwości współpracy i promocji Waszych produktów.
Skontaktuj się z naszym działem marketingu, aby omówić pomysły i realizacje.
Jesteśmy elastyczni dopasujemy ofertę do Waszych możliwości.

Jakub Kucharski
Dyrektor ds. techniczno-handlowych
j.kucharski@igwp.org.pl
+48 517 013 728

Anna Lembicz
Główny specjalista ds. marketingu i PR;
Redaktor Naczelna
a.lembicz@igwp.org.pl
+48 517 013 730


Natalia Przepierska
Główny specjalista ds. marketingu i PR
n.przepierska@igwp.org.pl
+48 517 013 748

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Konferencje Stacjonarne

Organizujemy konferencje branżowe oraz Kongres Wodociągowców Polskich.

Średnio odbiorcami wydarzeń jest 200 uczestników.

Konferencje Online

Organizujemy cykliczne konferencje online.

Średnio odbiorcami wydarzeń online jest 400 uczestników

Internet

Zrzeszamy 500 członków, dzięki czemu, mamy bezpośredni dostęp do przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych.

Kwartalnik i Zeszyty

Wydajemy dwa czasopisma. Kwartalnik “Wodociągi Polskie” i miesięcznik “Zeszyty IGWP”.

Targi

Organizujemy największe branżowe targi w Polsce – Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji “WOD-KAN”.

Targi 2.0

Wirtualna platforma Targów WOD-KAN to nowoczesne narzędzie łączące przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnych z ich otoczeniem biznesowym.