Razem tworzymy branżę

Konferencje

Online

Konferencje online

Organizujemy dwie cykliczne konferencje online, z których każda gromadzi 400 osób. Konferencje są bezpłatne dla uczestników. Jedną z nich jest konferencja:

Katalog praktyk

„Katalog praktyk przedsiębiorstw wod-kan” to konferencja, która za każdym razem dotyka innego, ważnego i bieżącego tematu. Nie unikamy tematów kontrowersyjnych. Konferencja ma charakter praktyczno-naukowy. Łączy świat nauki, praktyków z przedsiębiorstw wod.-kan. i biznes.

Zakres pakietu PARTNER KONFERENCJI

  • Udział przedstawicieli firmy w wydarzeniu (trzy osoby)
  • Prelekcja wpisana do programu konferencji – 15 minut
  • Logotyp Partnera w pokoju webinarowym
  • Logotyp Partnera w poczekalni dla uczestników
  • Logotyp wyświetlony podczas powitania i w przerwie
  • Logotyp Partnera w przesłanym do uczestników podziękowaniu po konferencji
  • Materiały Partnera przesłane do uczestników konferencji po jej zakończeniu
  • Mailing dedykowany do bazy odbiorców w dogodnym dla Partnera terminie – 1 raz
  • Baner na stronie www.igwp.org.pl – 1 miesiąc (340x170px)
  • Artykuł w dziale “Technika” na www.igwp.org.pl – 3 miesiące
  • 15% zniżki na reklamę w kwartalniku “Wodociągi Polskie”
CENA 6 500 ZŁ
Razem tworzymy branżę

Konferencje

Online

Organizujemy dwie cykliczne konferencje online, z których każda gromadzi 400 osób. Konferencje są bezpłatne dla uczestników. Jedną z nich jest konferencja:

#must have branży wod-kan: Wodociągowcy Wodociągowcom

Założeniem konferencji jest pozyskiwanie wiedzy bazując na doświadczeniach różnych przedsiębiorstw wod.-kan., bowiem cały cykl przygotowywany jest w oparciu o ideę dialogu. Tradycyjnie w konferencji występują cztery przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne, które przedstawiają problem przypisany do danej konferencji. Do każdej z prelekcji słowo uzupełnienia dodają Partnerzy konferencji – firmy, które proponują gotowe rozwiązanie i produkty w danym
zakresie merytorycznym.

Zakres pakietu PARTNER KONFERENCJI

  • Udział przedstawicieli firmy w wydarzeniu (bez ograniczeń)
  • Prelekcja wpisana do programu konferencji – 15 minut
  • Logotyp Partnera w pokoju webinarowym
  • Logotyp Partnera w poczekalni dla uczestników
  • Logotyp wyświetlony podczas powitania i w przerwie
  • Logotyp Partnera w przesłanym do uczestników podziękowaniu po konferencji
  • Materiały Partnera przesłane do uczestników konferencji po jej zakończeniu
  • Mailing dedykowany do bazy odbiorców w dogodnym dla Partnera terminie – 1 raz
  • Baner na stronie www.igwp.org.pl – 1 miesiąc (340x170px)
  • Artykuł w dziale “Technika” na www.igwp.org.pl – 3 miesiące
  • 15% zniżki na reklamę w kwartalniku “Wodociągi Polskie”
CENA 6 500 ZŁ

UWAGA

  • wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto
  • do każdej oferty konieczne jest wypełnienie formularza ofertowego

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Otwieramy możliwości współpracy i promocji Waszych produktów.
Skontaktuj się z naszym działem marketingu, aby omówić pomysły i realizacje.
Jesteśmy elastyczni dopasujemy ofertę do Waszych możliwości.

Jakub Kucharski
Dyrektor ds. techniczno-handlowych
j.kucharski@igwp.org.pl
+48 517 013 728

Anna Lembicz
Główny specjalista ds. marketingu i PR;
Redaktor Naczelna
a.lembicz@igwp.org.pl
+48 517 013 730


Natalia Przepierska
Główny specjalista ds. marketingu i PR
n.przepierska@igwp.org.pl
+48 517 013 748

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Konferencje Stacjonarne

Organizujemy konferencje branżowe oraz Kongres Wodociągowców Polskich.

Średnio odbiorcami wydarzeń jest 200 uczestników.

Konferencje Online

Organizujemy cykliczne konferencje online.

Średnio odbiorcami wydarzeń online jest 400 uczestników

Internet

Zrzeszamy 500 członków, dzięki czemu, mamy bezpośredni dostęp do przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych.

Kwartalnik i Zeszyty

Wydajemy dwa czasopisma. Kwartalnik “Wodociągi Polskie” i miesięcznik “Zeszyty IGWP”.

Targi

Organizujemy największe branżowe targi w Polsce – Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji “WOD-KAN”.

Targi 2.0

Wirtualna platforma Targów WOD-KAN to nowoczesne narzędzie łączące przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnych z ich otoczeniem biznesowym.